Uncategorized

اپنی لکھی ہوئی انگریزی کو بہتر بنانے کے آسان طریقے

بہت سے لوگ انگریزی میں لکھنے کے ساتھ جدوجہد کرتے ہیں اور اسے بہتر کرنا ایک حقیقی چیلنج کی طرح لگتا ہے۔ فکر مت کرو، اگرچہ. یہاں کچھ آسان اقدامات ہیں جو آپ اپنی تحریری انگریزی کو بہتر بنانے اور لوگوں کو اپنی تحریری مہارت سے متاثر کرنے کے لیے اٹھا سکتے ہیں۔

  1. اپنی ذخیرہ الفاظ کو وسعت دیں۔

    اپنے آپ کو واضح طور پر ظاہر کرنے کے لیے، آپ کو ایک اچھی فعال الفاظ کی ضرورت ہے۔ یہ صرف بہت سارے الفاظ کو پہچاننے کے قابل نہیں ہے – اس کا مطلب ہے کہ انہیں صحیح طریقے سے استعمال کرنے کے قابل ہونا۔ یہ صرف الفاظ کی فہرستوں سے نہیں بلکہ مثال کے جملوں کے ساتھ نئے الفاظ سیکھ کر کریں۔

ٹپ: جب آپ کوئی نیا لفظ سیکھتے ہیں، تو اس لفظ کی تمام شکلیں اور اس کے ساتھ استعمال ہونے والے استعارے سیکھنے کی کوشش کریں۔ (مثال کے طور پر، صرف لفظ ‘انحصار’ کے بجائے، ایک نوٹ کریں: انحصار کرنا، انحصار کرنا، انحصار کرنا۔)

  1. انگریزی ہجے پر عبور حاصل کریں۔

    آپ کو ان الفاظ کو صحیح طریقے سے ہجے کرنے کا طریقہ معلوم ہونا چاہئے۔ غلط املا آپ کے جملے کے معنی کو بدل دیتی ہے۔ مثال کے طور پر: ‘ننگے’ اور ‘ریچھ’ کی آواز ایک جیسی ہے لیکن ‘ننگے’ کا مطلب ہے ننگا اور ‘ریچھ’ ایک بڑا جانور ہے۔ مزید برآں، غلط ہجے پڑھنے والے کے لیے یہ سمجھنا مشکل بنا دیتا ہے کہ آپ نے کیا لکھا ہے۔

مشورہ: فلیش کارڈز کا استعمال کرتے ہوئے ہجے کی مشق کریں اور جب بھی آپ کے پاس کچھ فارغ وقت ہو تو خود کو جانچیں۔

  1. باقاعدگی سے پڑھیں

    لوگ اکثر کہتے ہیں کہ ہم پڑھ کر بہترین لکھنا سیکھتے ہیں۔ انگریزی میں پڑھنا کئی طریقوں سے مفید ہے۔ تحریر کے مختلف انداز کا اندازہ لگانے اور الفاظ کو مناسب طریقے سے استعمال کرنے کا طریقہ دیکھنے کا یہ ایک بہترین طریقہ ہے۔

ٹپ: ایسی کتابیں یا مضامین منتخب کریں جن میں آپ کی دلچسپی ہو۔ سیکھنا بورنگ نہیں ہونا چاہئے۔ ہر متن کو کئی بار پڑھیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ آپ متن میں نئے الفاظ اور تاثرات استعمال کرنے کا طریقہ سمجھتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

تعزیرات پاکستان420، 468اور471 کیا ہیں؟

شوگر کنٹرول کرنے کے طریقے

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button